У травні ми писали про великі втрати американської компанії Target через бойкот християнами ЛГБТ-товарів. Тоді внаслідок заклику консерваторів не купувати нічого, компанія втратила близько 9 мільярдів доларів за тиждень бойкоту. Їх керівництво не засвоїло уроки і повторює попередні помилки у передріздвяний період.
Мережа супермаркетів представила нову різдвяну колекцію товарів і серед зими вирішила створити ЛГБТ-варіації Санта-Клаусів та Лускунчиків. Класичні святкові іграшки для дітей тепер мають ексклюзивне «прайд-оформлення» та лозунги на зразок «Любов є любов».
Ще під час попередньої провокативної кампанії речниця Target Кайла Кастанеда запевнила, що всі працівники «зосереджені на тому, щоб рухатися вперед у своїй безперервній відданості спільноті ЛГБТКІА+ і підтримувати їх під час святкування місяця прайду та протягом року». Як бачимо, історія про «місяць гордості» дійсно перетворюється на безперервну пропаганду на цілий рік.
Нова провокація від Target спричинила чергову хвилю обурення від американських християн. Консервативна правозахисна група One Million Moms запустила петицію, в якій засуджує перетворення Різдва на чергове свято спільноти гомосексуалістів.
У петиції висловлюється стурбованість тим, що різдвяні ЛГБТ-товари Target можуть вплинути на сприйняття дітьми гомосексуалізму та трансгендерності. «Target прийняла свідоме рішення виставити на Різдво — християнське свято — суперечливі продукти замість корисних. Це жахливий план з боку Target, особливо у цю пору року, найприбутковіший сезон для компаній», — йдеться в петиції.
ЛГБТ-іграшки до Різдва — це не просто данина традиціям «прайд-місяця» чи випадкове використання неповної веселки. Мережа Target демонструє позицію і зловживання різдвяною тематикою для пропаганди антихристиянських ідей. Звичайно, не Target були піонерами надання Різдву гомосексуального сенсу. Протягом останніх років сформувався тренд створення саме різдвяних фільмів, іграшок і музичних творів на ЛГБТ-тематику. Провідні ліберальні медіа готують цілі підбірки святкового кіно про геїв, а організації гомосексуалістів готуються інтегрувати своє послання у тематичні різдвяні події.
Такий стан справ обурює християн. Однак ключовою проблемою все ще залишається затьмарення справжньої суті Різдва масовою культурою та споживацтвом. Період Адвенту і самого свята народження Ісуса Христа — це час, найперше, для нагадування про велику Божу любов і Його жертву за людські гріхи.
- https://www.washingtonexaminer.com/news/target-pride-strategist-christmas
- One Million Moms Demands Target Stop Selling ‘Gay Santas’ for Christmas | Faithwire
- Target Pushes LGBT Agenda at Christmas, Sells Gay-Pride Santa & Nutcracker Figures | CBN
- Keep the yuletide gay with these 20 queer holiday films | NBC News