Не «прайдом» єдиним живе український бізнес!

17 червня 2023 р. \ оновлено 22 лютого

Нині популярно компаніям не лише заробляти, але й поширювати цінності. На перший погляд, позитивний тренд дедалі частіше означає прихильність саме до ліволіберальних ідей. Однак серед вітчизняних компаній є і прихильники сімейних цінностей і просто ті, хто відмовився

Хоча державна Укрпошта підтримала гомосексуалістів, проте найбільший її конкурент і лідер ринку Нова Пошта відкинула заклики прихильників ЛГБТ стати з ними поруч. Компанія наразі зосередила діяльність на допомозі постраждалим на Херсонщині та опосередковано підтримала інтернет-користувачів, які виступають проти нав’язування ЛГБТ-ідеології.

Серед всіх бізнесів особливо варто виділити IT-компанію Soft.ua. Вони не лише відмовилися долучатися до веселкового флешмобу, але дуже чітко заявили про неприйняття ЛГБТ-ідеології.

«Ми за здорову природню реалізацію ролі чоловіка та жінки в суспільстві, а веселка нехай проходить повз нас. Ніяке диктаторське “законодавство про дискримінацію, нав’язане зовнішніми силами цьому не завадить. Є один закон – Божий, незалежно від виду релігії. Ми за підняття українського приватного бізнесу, який є істинним джерелом багатства нашого народу, а не іноземні “райдужні” кошти та подачки. У той час, як ЛГБТ займаються лише добиванням української ідентичності, прикриваючись “боротьбою за свободу”».

Висловлення позиції щодо ЛГБТ, вочевидь, пов’язане із цькуванням компанії за критерій у вакансії не належати до даної спільноти. Попри це, Soft.ua продовжує чітко вказувати, які працівники їм потрібні: «Ми шукаємо співробітників, які розділятимуть наші цінності та погляди на життя, серед яких: підтримка всього українського та самих українців, здоровий спосіб життя та непричетність до ЛГБТ-руху. Нам не цікаво, що зараз модно в інтернеті. Ми турбуємося про комфорт нашого колективу, який сповідує вище перелічені цінності».

І Нова Пошта, і Soft.ua отримали хвилю критики за свою позицію. Проте досить неочікувано хвиля підтримки виявилася більшою. Тисячі людей дякували за стійкість і усіляко виражали солідарність. В українців невеликий досвід протистояння медіа- та бізнес-проштовхуванню гомосексуалізму, проте вже помітно, що критиків «веселкової» солідарності чимало.

Разом з цим, варто пам’ятати, що позиції компаній та їх залученість у подібні протистояння може бути обмеженою чи змінною. Наприклад, ПриватБанк, Цитрус і Розетка у 2021 році підтримували ЛГБТ, а сьогодні тему ігнорують. Нам не відомі причини і їх мотивація, проте зрозуміло, що тема для українців дуже неоднозначна і в майбутньому буде багато дискусій та бойкотів довкола підтримки «місяця гордості».