Ні для кого не секрет, що великий бізнес намагається підлаштуватися під сучасні тренди і компанії роздрібної торгівлі для збільшення продажів створюють тематичні колекції. Проте якщо раніше це обмежувалося товарами до Різдва, Пасхи чи національних свят, то сьогодні компанії наввипередки представляють товари на підтримку так званого «місяця гордості», коли в червні масова культура наповнюється тематикою гомосексуалізму і трансгендеризму.
Вже не перший рік компанії створюють так звані «прайд-колекції», проте цьогоріч в США вони зайшли надто далеко, що викликало відчутний спротив простих людей. Target, одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі, представила свою «гей-колекцію», яка включає понад дві тисячі товарів на ЛГБТ-тематику, в тому числі для немовлят. Також американців обурив той факт, що компанія залучила відверто сатанинського дизайнера-трансгендера Еріка Карнелла з Абпраллена.
Він зокрема розробив дизайни з написами «Сатана поважає займенники», «Гей як біс» і «Приєднайтеся до мого гей-культу», «Відьми люблять тран-людей», «Мій янгол-охоронець — транс». На сайті Абпраллена ця колекція підписала так: «ЛГБТ+ людей так часто називають продуктом сатани або що вони діють проти волі Бога, тому ми будемо спілкуватися з сатаною!». Співпраця цього бренду з Target викликала величезну кампанію обурення в американців. Деякі покупці просто скидали скандальний товар на підлогу, сварилися з продавцями і питали їх: «Ви дійсно підтримуєте цей сатанізм?»
Внаслідок заклику християн і консерваторів не купувати нічого в Target, акції компанії впали і вона втратила близько 9 мільярдів доларів за тиждень бойкоту. 22 травня у Target прийняли рішення «видалити предмети, які були в центрі найбільш конфронтаційної поведінки», і приховати вітрини з іншими суперечливими товарами в задню частину магазинів.
Це була хоча й маленька, але знакова перемога, адже це справді прецедент, коли велика корпорація повинна закінчити свою прайд-кампанію, тільки-но її відкривши. Історія з Target показала, що консерватори також можуть впливати на великий бізнес і минає час, коли ЛГБТ-організації мали монополію на будь-яку пропаганду через товари та послуги.
Сьогодні необхідна згуртованість християн у бойкотах компаній, адже через ЛГБТ-товари корпорації намагаються отримати схвалення і популярність. Однак коли бізнес отримує скандал і збитки, перед ним постає логічне питання: чи не пора змінити політику компанії?