Німецький музей Біблії пропагує трансгендерого «Ісуса»

December 21, 2021 \ updated February 22, 2024

Німецький музей потрапив у скандал з пропагандою трансгендеризму. Біблійний музей у Франкфурті заохочує відвідувачів відкрити «різностороннього Б*га» на виставці з поєднанням археології та ЛГБТ-активізму. Також заклад організував демонстрацію п’єси, в яких Ісус був представлений як трансгендерна жінка. Ці «арт-проекти» були приурочені до Різдва та несли спільне переосмислення й «осучаснення» євангельської історії.

Автор п’єси — трансгендер (чоловік, який вважає себе жінкою) Джо Кліффорд, який фактично визнав власну потребу деконструювати біблійну історію заради виправдання власних проблем: «Мене виховували як християнина і вчили, що коли ви не знаєте, що робити, ви повинні спробувати подумати: “Що б зробив Ісус?” Я подумав: “Що б зробив Ісус, якби Ісус повернувся на землю зараз і був би таким, як я, тобто транс-жінкою?» – сказав Кліффорд.

Як би це не було епатажно, але виставка «G*tt w/m/d» заохочує відвідувачів «поглянути на різноманітність гендерних ідентичностей з біблійних і сучасних часів» і знайти божественну відповідь, яка б виправдала гендерну дисфорію та проблеми ідентичності. Автори арт-проекту додали до концепції чимало язичницьких елементів, створивши загальне еклектичне послання про «одвічну присутність трансгендеризму в культурі Стародавнього світу». На вебсайті Bibelhaus представлені три експонати: статуя богині Ашери, зображення «Нового Адама» з веселковим прапором ЛГБТК, а також статуя Кончіти Вурст, чий образ має перегукуватися з образом Ісуса Христа.

Німецьку ініціативу жорстко розкритикував президент Samaritan’s Purse та Євангелістської асоціації Біллі Грема Франклін Гремм. Він засудив спробу перенести трансгендерний порядок денний на Біблію.«Будь-яке припущення про те, що Ісус Христос є трансгендером, не лише хибне, а це просто хвороба. Це людина, яка намагається применшити Бога до його власного рівня».

Цікаво, що фінансування всіх вистав забезпечили як Франкфуртське Біблійне товариство, так і місцева ЛГБТ-організація. Цей симбіоз може виглядати як оксюморон для українських християн, проте німецьке релігійне життя давно інтегроване з мейнстримними ініціативами про «рівність», «різноманітність» і виправдання будь-якої «любові».

Дана практика очевидно є обурливою, але також може послужити уроком для християн, які допускають ліберальну теологію у свою церковну спільноту. Сполучення трансгендеризму, язичництва та «біблійної культури» стало можливим в результаті поступового розмивання класичної теології та низки кроків до компромісів, які німецькі християни здійснили протягом останнього століття.