Глобальний аналітичний центр Галлап опублікував актуальні результати дослідження поширеності негетеросексуальності в США. Згідно з їхніми даними, 5,6% всіх американців відносять себе до ЛГБТ. Це дуже високий показник і в динаміці ситуація виглядає ще гірше.
У 2012 році 3,5% ідентифікували себе як геї, лесбійки, бісексуали чи «небінарні» особи. За п’ять років їх частка зросла майже на 30% і вже 4,5% громадян називали себе ЛГБТ. Сьогодні тенденція до зростання знову дала новий рекорд — це 5,6%, тобто зростання на 18% в порівнянні з 2017 роком і на 60% у 2012 році.
Та найбільш тривожними є показники серед молоді. За даними опитування Галлапа, кожен шостий дорослий представник покоління Z (народжені між 1997 і 2002 роками) ідентифікує себе з ЛГБТ і з них 72% називають себе бісексуалами. Також цікаво поглянути на загальний розподіл за поколіннями. Якщо порівняти покоління міленіалів (народжені в 1984-1996) і покоління Z, то побачимо, що серед перших представників ЛГБТ 9%, а серед останніх — майже 16%!
Є великі сумніви, що зміни спричинені об’єктивними біологічними факторами (мутаціями чи поганою екологією). Деякі ЛГБТ-активісти пояснюють зростання частки негетеросексуальних людей подоланням соціальних заборон з даної тематики, але табуйованість чи навпаки відкритість не пояснює, чому сьогодні є такий великий розрив між поколіннями гомосексуалістів. Дане опитування проводилося в наші дні, а тому обидва покоління (міленіали та Z) знаходяться в однакових умовах, щодо камінг-ауту (розкриття себе як ЛГБТ). Саме тому нам слід звертати увагу на культурний фактор і процес виховання як очевидні чинники поширеності. Також із 16% негетеросексуальної молоді Z-покоління лібералами себе називають 13%, а консерваторами – близько 2, а тому ідеологія стає визначальною в питання ідентифікації себе з ЛГБТ.
Дослідження Галлапа вкотре спростовує наратив ЛГБТ-організацій, які стверджують, що не існує пропаганди гомосексуалізму. Зазвичай, їх заперечення підтримуються абсурдними прикладами (як-от «побачити гей-парад і відразу стати геєм»), однак ці процеси значно триваліші, глибші та складніші. Статистика вказує на суттєве зростання (особливо серед молоді), а тому причини проблеми варто шукати в культурній та інформаційній площині, а це абсолютно змінні речі.
ЛГБТ-пропаганда полягає, найперше, в привабливості такого способу життя, а особливо через твердження, що будь-які форми «любові» є прийнятними. Тривале наповнення інформаційного простору контентом з популяризацією «нормальності» ЛГБТ потім відображається в тривожній статистиці. Тут варто особливо звернути увагу на сприйняття таких ідей дітьми й підлітками, які більшою мірою виховуються в цій культурі, ніж попередні покоління (навіть покоління Z).
Ознайомитися з повними результатами дослідження можна за посиланням: https://news.gallup.com/poll/329708/lgbt-identification-rises-latest-estimate.aspx